lördag 13 november 2010

Utmaning ;-)

Fick en utmaning av Frostrosor, passar lagom att göra så här på kvällskvisten ;-)

Och så här ser utmaningen ut:

4 mat-tvprogram jag gärna ser 

Kniven mot strupen
Kitchen Nightmares
Gordon Ramsey
Leila - alla program hon är med i

4 saker jag ätit idag
Ugnsstekt kyckling med alla härliga tillbehör, såsom sås, potatis, gurka, gelé & kokta morötter - MUMS!

Falskfriterad banan med vaniljglass
Knäckebröd som dignar av grönsaker, färskost & skinka
Äpplekaka med vaniljgrädde

(har varit på middag hos svärmor, därav alla gottigheter..)

4 smaker jag längtar efter 

Knäck
Honungsgriljerade revbensspjäll
Mjukglass
Caffelatte

4 saker på önskelistan 

Minimuffinsplåt
Kitchen Aid
Digitalsystemkamera
Laptop

4 smaker jag avskyr 

Smaken av sprit
Äggtoddy (finns det nått värre?! Bara tanken på det.. ÖÖÖööörk!)

Spenat (allt som har minsta smak av spenat får mig att klökas!) 
Förrådssmak.. (Ja, när saker & ting legat i förråd och tagitr åt sig av förrådsdoften - det slängs direkt!)

De jag i min tur vill utmana är:

Kakmonstren
Angelica Cupcakes
Bakverk & fikastunder
Tulipans Bakverk

2 kommentarer:

bagerskan sa...

Du är nu taggad på kartan, kram Karin

Jen sa...

Va roligt! Jag har redan nu massa julkänslor jag me, vill jätte gärna julpynta!