tisdag 2 november 2010

Tespilot hos Smartson...

Surfade in på Smartson, en sida som lite då och då söker testpiloter för olika produkter. Tänkte att det kunde vara lite kul att sätta upp sig som intressent, alltid roligt att få testa nya grejer liksom!
Och är man då dessutom bloggare kunde man få en lite större chans om man bloggade om den nya produkten.
Just detta inlägget handlar om den nya smaksatta vispgrädden från Arlaköket. För hur lockande är inte vispgrädde med jordgubbs- eller chokladsmak?! Mmm, låter iaf underbart gott! Och jag har redan skissat upp några bakideér där det kan användas! ;-)

Så här står det om själva produkterna:
"Smaksatt vispgrädde är vanlig vispgrädde med två
karaktäristiska smakvarianter. I chokladgrädden ingår 70 procentig choklad och i
jordgubbsgrädden en annan klassisk smakbärare: jordgubbssylt. Chokladgrädden är helt slät
medan jordgubbsgrädden innehåller små bitar av bär. Den smaksatta vispgrädden har en fetthalt
på 27 procent och vispas lätt till önskad konsistens. Den är dessutom lika hållbar i uppvispad
form som vanlig vispgrädde."



Men visst låter det lockande?! Och blir jag nu inte testpilot, så kan du ge dig på att jag lär rusa till mejerihyllan när jag får syn på dem ;-) Haha! Och vill du också anmäla dig som testpilot, går du in HÄR.





Vill ha, vill ha, vill ha!! :)

3 kommentarer:

Pehrnilla sa...

Men det där kan du ju fixa själv genom att blanda jordgubbsglass-sås eller chokladglass-sås med grädde och vispa som vanligt. Jättegott:)

Jen sa...

Det är faktiskt en form jag använder till skon, det är väl det som gäller när man håller på med choklad (:

Erika - Bakglädje sa...

Oj, färdig chokladgrädde. :-) Det måste jag ju testa någon gång.