söndag 7 november 2010

Åh, jag har fått en award!

Så glad jag blev när jag fick denna! Jag menar - jag? Men jag tar åt mig och ska göra min uppgift som följer på den ;-) Btw - så var det Kakmonstren som gav mig denna - gå in och kika där så ska ni banne mig få se på inspiration! Hon håller dessutom på att flytta över en massa inlägg från gamla bloggen - så det bara fylls på med gottigheter hela tiden! Min receptpärm är sprängfylld!!! ;-)

Man ska nämna sju saker om sig själv, samt skicka vidare till sju andra bloggar..

Mina 7 saker:
1. Jag är tokig i att baka.. Men äter det sällan själv.
2. Jag har dåligt tålamod!
3. Jag är fruktansvärt självkritisk.
4. Jag älskar att få beröm.
5. Älsklingsfärgen är lila.
6. Jag dricker ca 3 kannor kaffe per dag..
7. Jag är en sucker för alla de populära TV-serierna; DHW, Gossip Girl, Grey's Anatomy,mm..

Ja, lite - både hemligt och vanliga fakta, om mig!

Nu är det ju så att många av mina favoritbloggare redan fått denna - men jag ska genast spana i listan vem som inte förärats än * vänta en stund...* Tror inte att jag sett awarden på dessa sidor.. Men iaf:
 
(Utan inbördes ordning..)
Första awarden går till:
http://marielejon.blogg.se/ - helt underbara bilder och recept - kolla in de rååååsa dammsugarna!

Andra går till:
http://bakverkochfikastunder.blogspot.com/ - helt fenomenala tårter & bakelser, och min nya favorit - Cupcakespraliner!

Tredje:
http://sockerpasta.wordpress.com/ - en nyfunnen blogg för min del och jag blev totalimpad! Kolla själv in och häpna!

Fjärde går till:
http://angelicascupcakes.blogg.se/ - fantastiska bakverk och vilken sprudlande inspiration denna blogg ger!

Femte:
http://bakfnatt.blogspot.com/ - härifrån kommer cupcakespralinerna! Och här finns tusen och en tips som jag bara är så tacksam för!

Sjätte:
http://picknickkorgen.blogspot.com/ - Denna bloggen är helt underbar! Blandar scrap, bak & vardag på ett ypperligt sätt, I love it!!

Sjunde går till:
http://www.littledessert.se/ - Superroliga och fantastiska kakor/bakverk! Helt otrolig på att komma på bra tips & ideér!


Och det finns fler jag skulle ge till - men antingen står det skrivet på bloggen att de är tacksamma, men vill inte ta emot awarder, eller så har de, som sagt, redan fått, eller så har jag inte hunnit in till just den bloggen..!
Hursom - De som nu fått av mig är - för mig - nya bloggar. Jag har ju inte varit ute så länge i "BakBloggVärlden"! ;-) Så jag hoppas att det är ok!

8 kommentarer:

Frostrosor sa...

Tack för besöket hos mig! Beklagar att även du varit med om det jobbigaste en mamma kan uppleva!

Jag blir alldeles salig när jag läser och framförallt tittar på bilderna på din blogg. Dregglet rinner ner på tangentbordet ;-)

Angelica sa...

TACK TACK TACK! Vad snällt att du gett lilla mig en award! Det värmer massor :)

Marie L - Bakblogg sa...

Herregud så glad jag blev! Vilken underbar kommentar/award om min blogg!!! Nu blev jag verkligen lycklig! Tack snälla!!!

Din blogg är helt underbar!!! Jag kikar ofta in! ;)

Jen sa...

ååh tack va roligt! Alltid lika roligt med awards! :D Tack tack!

bagerskan sa...

Kul att veta lite om bloggerskorna! *ler*
Du har väl inte missat  Bakbloggskartan
Kram Karin

Bakverk och Fikastunder sa...

Tack så jättemycket Angelica! Jag blir verkligen smickrad av att få ett award av dig. Tusen Tack!

Jenny sa...

Vill tipsa dig om en annan mat/bak blogg.
Ensida med mat - Åsas läckerheter

www.ensidamedmat.se

Jag gav henne bloggen i julklapp för 2år sen och folk fick verkligen upp ett tycke för hennes recept.
Kika in.

Frostrosor sa...

Grattis till awarden! Du har en utmaning att hämta hos mig! Kika in! :-)